Una arenero ye un espacio de chuegos con arena situau más que más en plazas y parques, encara que a vegadas tamién en patios d'escuelas u atros puestos. O espacio ocupau por un arenero puet tener quantas grandarias y formas. N'i hai zarraus y ubiertos.

Arenero en un chardín

Función

Un arenero tien como función prencipal ufrir un espacio a os ninos chicotz pa chugar protechius de cans y d'os chuegos d'os ninos más grans (por eixemplo pa no recibir pilotazos u empentons).

I hai en bells casos areners zarraus con puertas por qüestions hichienicas y con a fin de protecher l'acceso a l'arena por parti d'animals (más que más cans y gatos), privando asinas que i urinen u defequen.

L'arena tien como prencipal función amorteixer as cayidas d'os ninos, asinas como tamién ufrir un elemento con que poder chugar.

Infraestructura

Os areners gosan incluyir diferents chuegos pa os ninos como bandiadors, garnelas, esbarizaculos, etc, encara que istos chuegos tamién pueden situar-se en zonas de parque u espacios verdes, deixando alavez l'arenero pa l'uso exclusivo d'os más chicotz.

Vinclos externos


Arenero

Una arenero ye un espacio de chuegos con arena situau más que más en plazas y parques, encara que a vegadas tamién en patios d\'escuelas u atros puestos. O espacio ocupau por un arenero puet tener quantas grandarias y formas. N\'i hai zarraus y ubiertos.